Veel gestelde vragen
Bestelling en levering:
Wat zijn de verzendkosten?
Wij nemen de verzendkosten voor onze rekening van iedere bestelling. Al onze producten worden GRATIS geleverd
De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de
verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een
bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van
je bestelling controleren via de volgende link: klik hier om je bestelling te volgen
Ik heb sommige producten nog niet ontvangen, Hoe kan dat?
Helaas kan het weleens voorkomen dat een
bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt of dat er iets mis gaat. Als er items
uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Ruilen en retourneren:
Ik wil een artikel retourneren. Wat moet ik doen?
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen
14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele
staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het
product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De
zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij
ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.
>> Klik hier om een retourformulier te downloaden <<
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour
sturen zonder opgaaf van reden.
Ik heb een product retour gestuurd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer wij een retourzending hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekening staat.
Zorg daarom dat je een retourzending altijd verstuurd met Track & Trace zodat je precies kunt zien wanneer wij de retourzending hebben ontvangen.
Mijn bestelling:
Waar vind ik mijn bestelnummer?
Nadat je een bestelling bij Nextwave heb geplaatst ontvang je automatisch een bestelbevestiging met daarin jouw bestelnummer. Heb je niets ontvangen?
Check dan even je spambox of neem direct contact op met ons via de contact pagina.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wij doen er alles aan om jouw producten zo als mogelijk is te leveren. Daarom worden de bestellingen dezelfde dag nog verwerkt en is het niet altijd mogelijk om een bestelling te annuleren.
Mocht je niet tevreden zijn over het product dan kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst eenvoudig en snel retourneren.
Bekijk voor meer informatie onze retourpagina